1
Zarządzanie podziałem projektu deweloperskiego na etapy / podetapy
2
Powiązanie ewidencji etapów z budżetem kosztowym i przychodowym
3
Powiązanie ewidencji etapów / podetapów z harmonogramem realizacji projektu
4
Zarządzanie obiektami i lokalami realizowanymi w ramach projektu deweloperskiego
5
Zarządzanie umowami klienckimi
Zarządzanie rezerwacjami
Powiązanie faktury przychodowej z harmonogramem wpłat umowy klienckiej
Umowy wewnętrzne (przy realizacji projektów deweloperskich w ramach grupy)
Zarządzanie fakturami wewnętrznymi
B&C (Build And Control) to innowacyjna aplikacja służąca do kompleksowego zarządzania projektami deweloperskimi, finansami budów, do ewidencji produkcji i kontroli całego procesu inwestycyjnego.
System b&c wspiera w obsłudze licznych procesów, m.in.:
ofertowanie, budżetowanie z obsługą rewizji, harmonogramowanie, prognozowanie, kontraktacja i rozliczanie kontrahentów, ewidencjonowanie zasobów, raportowanie produkcji, kontrola i raportowanie kosztów, obieg dokumentów, etapowanie inwestycji, zarządzanie lokalami, obsługa zgłoszeń usterkowych i gwarancyjnych.